Prima paginaEchipa noastraEchipa noastra

Andrei Albulescu

Partner

Andrei Albulescu s-a alaturat societatii inca din perioada de inceput a acesteia contribuind permanent la gestionarea si dezvoltarea acesteia catre o organizatie vibranta. Andrei este are o bogata experiența si aptitudini profesionale deosebite. In acelasi timp, este un lider permanent implicat si mereu disponibil, ceea ce ofera atat plus-valoare pentru firma cat si un plus de cunostinte practice aplicabile aspectelor in care clientii ii solicita ajutorul. 

Cu o practica de aproape 17 ani in domeniul dreptului afacerilor, Andrei este un lider cu adevarat respectat. Abilitatile sale interpersonale bine dezvoltate, impreuna cu abilitatea dovedita de a cladi relatii solide cu clientii, membrii echipei sale, asociatii si angajatii sai, completeaza excelentele sale abilitati analitice si de rezolvare a problemelor, acestea constituind doar o parte din gama vasta de aptitudini a lui Andrei. 

In domeniul dreptului muncii, Andrei ofera in mod curent consultanta juridica in legatura cu cele mai importante cazuri din Romania. Are  experienta substantiala in negocierea, incheierea si implementarea contractelor colective de munca, a redactat regulamente si politici interne si a implementat procedurile necesare pentru incetarea contractelor de munca. De asemenea, Andrei a coordonat operatiuni de reorganizare si de concedieri colective. Pe scurt, s-a confruntat si a lucrat pentru a rezolva aproape orice tip de problema care ar putea fi intalnita in domeniul dreptului muncii, in Romania sau in UE.

Andrei are de asemenea o experinta valoroasa si indelungata in domeniul achizitiilor publice. El a oferit consultanta clientilor cu privire la practici de guvernanta corporativa, contracte de asociere in participatie si a reprezentat clienti pe perioada pregatirii, negocierii si implementarii contractelor de achizitii publice. Unele dintre proiectele sale cele mai importante au implicat proiecte de infrastructura si proiecte privind utilitatile publice.

Andrei are experienta in domeniul aspectelor societare si comerciale, oferind consultanta juridica clientilor in legatura cu fuziuni si achizitii complexe, proiecte de privatizare si a coordonat procese de restructurare si reorganizare a relatiilor societare si comerciale. El a oferit consultanta unor diferite entitati cu privire la toate etapele unei afaceri, cum ar fi gestionarea diverselor relatii contractuale create intre vanzatori si cumparatori, contractori si sub-contractanti,  licentiati si agenti, francizori si francizati si altii asemenea.

Directorul de specialitate Legal 500 l-a inclus pe Andrei in topul avocatilor specializati in dreptul muncii din Romania si il descrie drept „foarte receptiv, practic si orientat spre afaceri, insumand cu adevarat calitatile esentiale ale unui avocat (international) de afaceri bun” (2020). 

Potrivit ediției 2021 a directorului Legal 500, clientii il apreciaza pe Andrei pentru ca este „un comunicator fantastic” si, de asemenea, pentru „implicarea sa in proiecte”. „Intotdeauna aduce plus valoarea asteptata de la un profesionist atat de experimentat. [Andrei este] avocatul ideal cu care iti doresti sa lucrezi atunci cand vorbim despre aspecte de dreptul muncii sofisticate si sensibile.”

Andrei este membru al European Employment Lawyers Association – EELA, AIJA si, de asemenea, reprezinta compania noastra cu succes in calitate de membru exclusiv pentru Romania in cadrul Global Leaders Employment Forum.

 

LIMBI CUNOSCUTE

Romana – Engleza - Franceza

 

EDUCATIE

2004 - Licentiat in Drept (LL.B.)

Facultatea de Drept, Universitatea Bucuresti

 

EXPERIENTA REPREZENTATIVA:

  • A acordat asistenta juridica fondului de private equity Resource Partners cu privire la vanzarea World Class, lider incontestabil in industria fitnessului din Romania, catre African Industries Group.
  • A acordat asistenta juridica uneia dintre cele mai importante companii farmaceutice din lume cu privire la toate aspectele legate de un litigiu de munca, precum si cu privire la litigii similare initiate de catre un salariat, inclusiv consilierea clientului cu privire la procedura de reincadrare a salariatului in companie.
  • A acordat asistenta juridica filialei din Romania a unui mare producator turc, comerciant, companie internationala de vanzari directe in industria frumusetii, ingrijirii personale, ingrijirii la domiciliu si produse de wellness, cu privire la diverse aspecte de dreptul muncii.
  • A acordat asistenta juridica unuii companii de top din Romania cu o experienta de peste 20 de ani pe piata serviciilor medicale private din Romania si unul dintre primii trei furnizori de servicii medicale private din Romania cu privire la mai multe litigii privind deciziile de concediere.
  • Acorda constant asistenta juridica societatii World Class Romania cu privire la diverse aspecte de dreptul muncii.
  • A acordat asistenta juridica societatii PitechPlus cu privire la numirea fondatorului Bogdan Herea-Buzatu in functia de CEO si director executiv al companiei, in contextul achizitiei pachetului majoritar de actiuni al companiei de catre Webhelp SAS.
  • A acordat asistenta juridica societatii La Fantana SRL cu privire la aspecte juridice de zi cu zi, precum si in legatura cu toate activitatile La Fantana, inclusiv de dreptul muncii si aspecte de sanatate si securitate in munca.
  • A acordat asistenta juridica societatii Pionix Marketing Solutions SRL cu privire la masurile de urgenta adoptate in timpul pandemiei de COVID-19, forta majora in caz de criza Covid-19 cu privire la relatiile de munca, actualizarea si optimizarea contractelor de servicii incheiate cu contractantii independenti, in special din perspectiva drepturilor de proprietate intelectuala, actualizarea si optimizarea contractelor individuale de munca cu atribuirea drepturilor de proprietate intelectuala relevante, cele mai recente modificari ale reglementarilor privind dreptul muncii, obligatiile in materie de sanatate si securitate in munca si acorduri restrictive.
  • A acordat asistenta juridica societatii Merck cu privire la aspectele specifice de dreptul muncii, cum ar fi actualizarea, redactarea si punerea in aplicare a variantei bilingve a regulamentului intern pentru angajati.
  • A acordat asistenta juridica societatii Flame Romania SRL, filiala locala a JacTravel, distribuitor global B2B de hoteluri din intreaga lume, cu privire la o multitudine de aspect de dreptul muncii.
  • A acordat asistenta juridica societatii Teads cu privire la delegarea politicii de autoritate si delegarea de autoritate aplicabile in cadrul grupului de companii Teads si cu privire la punerea in aplicare a delegatiilor mentionate pentru a fi obligatorii pentru organele sale corporative si de conducere.
  • A acordat asistenta juridica filialei romane a unei firme de cercetare si consultanta de piata la nivel mondial cu privire la diverse aspecte de dreptul muncii, porning de la redactarea acordului de negociere colectiva si acordarea de asistenta companiei pe tot parcursul negocierilor, pregatirea actelor aditionale privind acordurile restrictive pentru conducerea superioara, elaborarea procedurilor interne privind programul de lucru neregulat, plata orelor suplimentare si a zilelor lucrate in timpul noptii, week-end-ului si/sau sarbatorilor legale; consultanta privind solutiile de pastrare a timpului care reflecta orele de sosire si plecare pentru angajati.
  • A acordat asistenta juridica unui important distribuitor roman de apa plata si cafea pentru uz personal si HoReCa, in fata autoritatii teritoriale a muncii cu privire la un incident produs in cadrul companiei, investigate ca un potential accident de munca.
  • A acordat asistenta juridica unui lant hotelier local  cu privire la diverse aspecte de dreptul muncii: revizuire si completare model fisa post utilizata de companie, asistenta juridica cu privire la adaptarea regulamentului intern cu prevederi privind dreptul muncii, monitorizarea angajatilor in vederea acordarii de bonusuri de performanta, punerea la dispozitie a locuintelor pentru muncitorii straini (India, Nepal) si metode de recuperare a costurilor cu formalitatile de imigrare in cazul rezilierii contractului de munca inainte de expirarea perioadei agreate.
  • A acordat asistenta juridica unui producator de incaltaminte de lux cu mai mult de 500 de salariati in unitatea de productie cu privire la aspectele de conformitate care trebuie atinse in ceea ce priveste sanatatea si securitatea angajatilor, precum si obligatiile societatii in acest sens, care pot fi delegate angajatilor sai.
  • A acordat asistenta juridica filialei din Romania a unui important furnizor global de servicii IT & e-commerce cu privire la procedurile de concediere a angajatilor sai care lucreaza in domeniul relatii clienti, data fiind reorganizarea activitatii in cadrul companiei.
  • A acordat asistenta juridica unui lider global in servicii de inginerie, cercetare si dezvoltare in legatura cu un posibil transfer de aproximativ 450 salariati de la o companie locala, inclusiv cu privire la inchiderea activitatii clientului dupa transfer, externalizarea serviciilor prestate si a drepturilor angajatilor transferati in cazul incetarii contractelor lor de munca cu acordul partilor.
  • A acordat asistenta juridica unei filiale locale a unei fabrici belgiene de bere, o afacere de familie cu o traditie peste 255 ani in fabricarea berii, in legatura cu numirea si angajarea noului director general al filialei romanesti.
  • A acordat asistenta juridica unei companii europeane de distributie a medicamentelor in legatura cu posibilele scenarii care trebuie luate in considerare in ceea ce priveste restructurarea activitatii desfasurate de grupul din Romania si implementarea acestui proces.
  • A acordat asistenta juridica filialei din Romania a unei binecunoscute intreprinderi biofarmaceutice cu activitate stiintifica la nivel international, cu peste 66,000 de angajati in intreaga lume, cu privire la un salariat conflictual aflat in pozitie de conducere si reincadrat pe post in urma anularii de catre instanta de judecata a deciziei de concediere.
  • A acordat asistenta juridica unei companii producatoare de mobila cu privire la inchiderea activitatilor desfasurate in Romania de filiala sa care gestioneaza o fabrica de mobila cu aproximativ 60 de angajati.
  • A acordat asistenta juridica filialei locale a unei companii daneze de externalizare servicii IT pe tot parcursul restructurarii activitatii companiei si punerii in aplicare a unei noi organigrame mai potrivite pentru statutul actual al afacerii, precum si negocierea si redactarea unor acorduri cu directori de top ai companiei.
© Copyright Stratulat-Albulescu.ro 2023. Toate drepturile rezervate.